Logitech získá akvizicí společnost Jaybird

Společnost Logitech tento týden oznámila, že odsouhlasila akvizici společnosti Jaybird LLC ze Salt Lake City v Utahu za přibližně 50 milionů USD s dodatečnou podmíněnou platbou až 45 milionů USD, která se předpokládá při dosažení cílů růstu během následujících dvou let.

Jaybird je přední společností v oblasti bezdrátové nositelné audio elektroniky pro sporty a aktivní životní styl, což je kategorie, kterou tato společnost vytvořila v roce 2006.

„Oběma značkám Logitech a Jaybird je společné nadšení pro skvělé produkty,“ řekl Bracken Darrell, prezident a CEO společnosti Logitech. „Technologie, produkty a marketing, který do tohoto segmentu vnesla společnost Jaybird, na nás učinily značný dojem. Nyní v jednom týmu můžeme oslovit rychle rostoucí trh bezdrátové nositelné audio elektroniky se všemi přednostmi, které spočívají v silné značce Jaybird a jejich zkušeností v oblasti sportu, ve spojení s našimi schopnostmi s konstrukcí a designem audio zařízení. Tím, že ve svém portfoliu máme značky Ultimate Ears a Jaybird, posilujeme dlouhodobý potenciál růstu našeho segmentu produktů zaměřených na hudbu.“
Judd Armstrong, zakladatel a CEO společnosti Jaybird, řekl: „Byla to neuvěřitelná cesta. Milujeme, co děláme, a nyní hoříme nadšením, že budeme pokračovat v inovacích a budeme našim příznivcům přinášet úžasné nové produkty. Pro Jaybird bude přínosem celosvětová distribuční síť, kterou společnost Logitech disponuje, a její hluboké konstrukční znalosti. Sledovali jsme, jak se jí podařilo propojit neuvěřitelné produkty a nadšené spotřebitele v případě značky UE, a máme velkou radost, že jsme nyní součástí týmu.“

Společnost Jaybird je průkopníkem v oblasti bezdrátového poslechu hudby při sportování a zaměřuje se na to, aby hudba mohla být součástí aktivního životního stylu. Jejich bezdrátová sluchátka BlueBuds X a nedávno X2 získala mnohá ocenění, stejně jako silnou odezvu mezi aktivními lidmi. Ať již jejich fanoušci sportují na svazích či lezeckých stěnách, kurtech, v tělocvičně, ve špíně chodníků, všichni se spoléhají na značku Jaybird, že jejich zážitky obohatí o hudbu.

Společnost Logitech neočekává, že by tato akvizice měla významný dopad na výsledky fiskálního roku 2017, které nedávno představila na březnovém Dni pro analytiky a investory. Akvizice se řídí obvyklými podmínkami a očekává se, že bude uzavřena během následujících týdnů.

Finanční poradenství během celého procesu akvizice pro Jaybird poskytovala exkluzivně společnost Stifel.

Print Friendly, PDF & Email
Share

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

TOPlist
Share